21 september

Nu börjar man inse att sommaren verkligen är över. Har varit riktigt grått och trist väder nu några dagar och idag var inget undantag!

Idag klev jag upp i tid iallafall och åt frukost och sedan tog jag bussen ut till kungens kurva. Gick i lite affärer och sedan gick jag och handlade lite mat. Kom hem för en liten stund sen då jag kämpat med bärkassarna, dom var inte så lätta.

Har sjukt ont i ryggen också, vet inte om det beror på jobbet eller att jag var ute och gick på assfalt igår. Ont gör det iallafall. Hoppas att det går över!

Nu ska jag slå på det okända på datan och sedan laga mig lite mat.

/ n

Kommentarer
Postat av: mamsen

Bra att du lagar RIKTIG mat gumman.Men gå ut och fota lite nu när det är så fina färger...och lägg ut på bloggen.sen måste du marknadsföra din blogg lite mer.Är väl roligare att skriva om folk läser kan jag tänka:/ pöss

2010-09-21 @ 17:35:37
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0