18 september

Idag är det söndag men känns som att det lika gärna kunnat vara tisdag. Jobbade min sjunde dag på rad idag och steg upp redan strax efter 5 imorse. Men slutade vid 14 så det var otroligt skönt! Nu är jag ledig enda till nästa onsdag vilket nog kommer kännas lite konstigt men samtidigt skönt. Har inte hunnit göra så mycket under de dagarna jag jobbat men nu får jag tid för de.

Imorgon ska jag nog åka och handla lite och även gå ut och gå eller springa. Hoppas att vi slipper regn, det har ju varit väldigt grått och trist de senaste dagarna.

Ikväll/Inatt är det valvaka också, är väl inte sådär super insatt eller intresserad men eftersom jag inte har några andra kanaler än 1, 2, 4 typ så har jag inte mycket annat till val om jag ska se på tv. Aja, det får väl funka imorgon är det över!

Nu ska jag nog gå och diska lite, hörs imorgon.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0