17 september

Då var det dags för dagens inlägg. Dagen har bestått av jobb, jobbade 8-18 så klev upp strax efter 6, åkte bussen vid 7 och sedan var jag hemma strax efter halv 8 ikväll. Stannade och hanlade lite också innan jag gick hem. När jag satt på bussen var jag inte alls pepp på att laga mig någon mat så funderade starkt på att äta yogurth och flingor till middag. Men det är ju trotts allt fredag så jag bestämde mig ändå för att göra lite mat. Det blev kyckling, pommes, grönsaker och sås! GOTT :)

Annars har jag inte gjort mycket mer än suttit i soffan idag efter jobbet. Tittat på idol, betalat lite räkningar och nu sitter jag och tittar på hockey Timrå - Frölunda, Timrå spelar riktigt bra och leder med hela 4-1!

Imorgon har jag ingenting annat planerat än sovmorgon, möjligtvis en promenad och sedan jobb 14-21. Som ni märkte så är det inte så mycket tid över, är hemma från jobbet runt 22 och då ska jag duscha, äta och sedan är det god natt igen då jag ska upp 5 på söndag för då börjar jag 7.

Men klagar inte, så glad att jag fått detta jobbet trivs bara bättre och bättre! :)

Nu ska jag snart göra mig klar och sedan krypa ner under täcket, ha de!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0