5 oktober

Har nu varit iväg till vårdcentralen, betalat 150 spänn för ingenting lixom. Hade inte halsfluss men om jag känner mig själv så kommer jag ha det inom 3 dagar. Fattar inte hur jag kan ha såhär pass ont i halsen och inte ha halsfluss! Dom sa även där att det lät som att jag hade de för att jag snackar som en uppstoppad sak. Usch, irriterande!

Köpte mig iallafall lite godis och gick hem. Väl hemma har jag fortsatt städat, damsugit och torkat golven. DUKTIGT! :) Nu är det lite fint här igen. Har nyss snuttit och skrivit en mat lista också, vuxet.

  
Nej, nu ska jag föra över bilder och sedan lägga in de i detta och föregående inlägget. Sedan ska jag laga mig lite mat, kyckling och pommes står på tur. Mums.

/ n


Kommentarer
Postat av: Julia

Men Nathalie, varför betalade du 150 kr? Det är ju gratis fram till man fyller 20. Du är ju född 91. Du ska inte betala riktigt än. De har ju ändrat det där nu. Jag betalade först nu i juli efter att ha fyllt 20, har gått gratis ända fram till dess. Varför betalade du? Nu blev jag fundersam. :/

2010-10-05 @ 20:04:11
URL: http://spjulia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vet, sjukt skumt.. Men jag frågade och det var tydligen 18 års gräns här, vilket suger men är bara att acceptera antar jag :/

2010-10-06 @ 11:42:51
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0