4 oktober

Börjar med att dra gårdagen, även igår vaknade jag runt halv 12 efter ungefär 12 timmars sömn. Ganska jobbigt att veta att man sovit så många timmar men ändå känna att man skulle kunna sova dubbelt så länge. Jag åkte iallafall till jobbet och jobbade 14-21. Var hemma vid 22. Då blev det alvedon och sedan sängen.

Inatt hade jag dock väldigt svårt för att somna, vilket säkert är på grund av att jag sovit så pass mycket de tidigare dagarna. Känns inte som att jag sovit nått inatt utan bara blundat lite smått.

Imorse ringde väckarklockan vid 6, jag klev upp, åt frukost och gjorde mig klar. Började gå mot bussen och får springa lite smått för att hinna med den. Jobbade 8-18 idag. Kom hem strax före 19 och då fick jag lite ångest.

Jag säger bara fyfan så här ser ut.. usch! Man märker helt klart när jag jobbar. Disk, kläder, reklam och smuts överallt! Så det första jag gjorde var att börja ta bort det värsta. Sedan gjorde jag mig lite mat och nu sitter ag här i soffan och tittar på biggest looser.

Ögonen svider och halsen gör förbaskat ont! Tycker lite allmänt synd om mig själv faktiskt.. Känner mig lite ensam. Eftersom det inte är det lättaste att gå ut på stan och ragga kompisar så sitter jag desperat på blocket varje dag och drömmer om en hund. Lite sällskap, någon att prata med.

Men en hund kräver mycket tid vilket jag önskar att jag hade, vilket jag i och för sig har varannan vecka då jag inte jobbar, men de veckorna jag väl jobbar skulle hunden få vara enormt mycket själv och det är där det tar stopp eftersom jag inte har någon som kan ha den.

Nej, imorgon är en annan dag och hoppas att jag känner mig bättre. Ska direkt när jag vaknar gå ner och se om det möjligtvis finns en tvätt tid. I så fall blir det till att tvätta på förmiddagen. Sedan ska jag försöka ta mig ut på en promenad så att jag får rensa huvudet lite, kan behövas.

/ n 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0