Stackars barn

Tycker synd om mig själv lite grann, är seg, förkyld och allmänt död. Usch..

Nu ligger jag i sängen och har nyss kommit hem efter att ha varit in till stan, tankat bilen och sedan åkt hem. Nu tänkte jag slänga in ett inlägg här innan jag ska åka ner och hämta mamma i kvissle, snällt va?

Kan berätta lite om gårdagen då min kära kusin smsade mig under dagen och frågade om jag skulle hänga med på mr sundsvall senare på kvällen. Sagt och gjort så åkte jag runt halv 11 på kvällen in mot stan och kusinvitamin för att senare dra sig ner mot stan och till memento där mr sundsvall skulle hållas.

Mr Sundsvall för er som inte vet är det som en "skönhetstävling" för killar liksom det även finns för tjejer men då miss sundsvall.

Iallafall, runt halv 12 åkte vi iväg och hämtade en kompis till Amanda och sedan åkte vi tre ner till stan. Var inte så jätte mycket folk ute igår men det var trevligt ändå. Det var totalt 8 killar som deltog i denna deltävlingen och då var det 4 stycken som gick vidare till finalen, fina pojkar.

Sedan runt halv 2 (?) till mc donalds driven då det blev en äppelpaj för mig, sedan skjutsade vi hem amandas kompis och sedan åkte vi till amanda och jag tog bilen hem till mig och sov gott till ungefär 12 imorse.

Idag har det annars inte hänt så mycket, känns som att det hänger feber i luften så är seg. Men jag har ändå varit ute endel och tittat plockat ut lägenheter som vi på söndag ska titta på. Kom upp i 6 lägenheter vilket känns kanon. Hoppas att jag kan ha någon tur med mig angående pris!

Men nu har ni fått en liten update och jag ska nu snart åka ner och hämta mamma och sedan blir det packa väska och titta tv. Hejdå.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0