Sova länge

Usch vad man får ångest när man sover så länge som jag gjorde idag. Klev inte upp förens kvart över 12! Då åt jag mig frukost och sedan gick jag ut en sväng med laban, var tionde meter fick jag en regndroppe på mig. Det är alldeles grått och trist ute men när vi kommit tillbaka efter våran promenad gick jag in och hämtade kameran som fick vara med ute ett tag, fotade lite bland annat de bilder som ni ser nedan. Men jag tycker inte att det är så roligt att plåta när det är sånt här väder, allting ser så ledsent ut.

Snart ska jag gå ut med laban igen och sedan vet jag inte vad som händer, antingen drar jag mig in mot stan och kusinvitamin för att hjälpa henne med skolan eller så tar vi det en annan dag och jag går då ut och springer en sväng. Funderar dock på om jag håller på att bli sjuk, hade ont i halsen när jag vaknade och är snorig. Vi hoppas att jag slipper!

På fredag åker man ju till Stockholmo och då vill man inte vara sjukling..

Nu blir det banan och sedan en prommis!


/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0