Objuden gäst i sovrummet

Jag är inte den som brukar vara rädd för spindlar men när jag skulle gå in i mitt rum nyss så satt det en stor jävla spindel på väggen strax ovanför sängen! Mysigt med sov sällskap men inte en äcklig spindel iallafall. USCH.

Jag ber iallafall till de högre makterna nu att det var den enda som fanns så att det inte ligger 5 stycken till under sängen och lurar. Inte nog med att jag redan hade skrämt upp mig själv med att se ett avsnitt av det okända idag också händer detta. Får se om det blir nå sömn inatt.

Idag så åkte Rebecca hem också, trååååååååkigt! Själv har jag inte gjort mycket alls, varit ute med laban, lämnat bilen på verkstaden, hämtat bilen, ätit, sovit i soffan, osv. Ganska soft faktiskt. Men imorgon blir det ut och springa sig en vända.

Nu ska jag bara glo runt lite här på nätet och sedan ska jag förhoppningsvis sova..

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0