Helgen

Fredag
I fredags var det valborg och en mycket trevlig sådan! Jag och Rebecca började dagen med att handla och sedan åka hem till mig för att börja fixa oss inför kvällen. Runt 5 kom kusin och hämtade oss och vi for vidare med mat och dricka in mot stan. Runt 7 drog vi oss ner mot stan till en lägenhet där förfesten skulle hålla till. Vi började med att äta gott och sedan drog det igång.

Efter en mycket trevlig förfest i underbart sällskap drog vi oss ner på krogen då det var oscars som väntade. Där var det mycket folk och träffade även några kända ansikten, mycket trevligt! Sedan runt 3 blev vi hem skjutsade av några gentlemän, tack för de!

Lördag

Vaknade runt 12 sedan var jag halvdöd fram till halv 2 då det bara var att sätta fart att börja göra sig klar inför födelsedagsfirande. Klockan halv 3 åkte jag och hämtade upp Philip och Johan och sedan åkte vi vidare och mötte upp Emma och Jeppe. Vi gick sedan tillsammans upp till Ida som var personen som skulle firas!

Under kvällens gång hann jag gå upp 20 kilo och ha det jävla trevligt! Det blev alltså en hel del mat och väldigt mycket skratt och prat. Senare in på kvällen blev det även brännboll vilket var en evighet sen man spelade. Jag tror att vi vann. haha. Sedan stax efter 10 sjutsade jag hem pojkarna och jag for hem till mig. La mig i sängen med datan och sedan runt 2 åkte jag och syster in till stan och hämtade jonte.

Söndag
Idag pallrade jag mig upp ur sängen vid 1, åt frukost och sedan tog jag och mamma på oss träningskläderna och gick ut och sprang. Det blev väl ungefär 6 kilomerter, vilket var väldigt skönt efteråt.

Sedan har det ätits middag och nu sitter jag i sängen med Rebecca. Vi ska bara chilla järnet framför tvn med massa gott. Men först blir det hoppas högt på studdsmattan!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0