Helgen i Stockholm var great

Igår kom man hem efter en helg i stockholm, vilket har varit underbart. Har umgåtts med underbara människor samt varit och tittat på fina lägenheter. Angående lägenheterna så var det 4 av 7 som var intressanta och en som är extra intressant som jag verkligen vill ha, snälla, give me! Vi ligger just nu iallafall som högst bjudande på den vilket är kanon!

Idag är det måndag, vädret har inte varit med oss i helgen och inte idag heller. Men jag spenderade iallafall förmiddagen med att åka och köpa hö till trixan, sedan for jag en sväng till mormor och morfar och sedan när jag kom hem igen så gjorde jag rent åt ninen. Sedan blev det en promenad med labbe laban i skogen, sedan middag och sedan jobb mellan 18-20.

När jag sedan var hemma från jobbet så blev det tv tittande och nu ligger jag i sängen med datan och pratar med Rebecca. Ska förhoppningsvis snart åka och hämta systers kille vid bussen och sedan ska jag hem och sova.

Imorgon vet jag inte vad som händer, ska nog ta tag i träningen igen så det kanske blir någon springtur, men blir det sol så blir det faan steeek!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0