9 december

Idag känner jag mig duktig måste jag säga. Kanske inte när det gäller tiden jag gick upp idag med jag pallrade mig iallafall ut!

Klev väl upp runt halv 12, galet trött. Tror att det är nått konstigt med min syn också.. ser typ suddigt :/ Värst på morgonen men det kanske är vanligt? Men jag ser lite suddigt hela dagarna och när jag är ute och går så känns det som världen snurrar? Det är väl också logiskt.. Men äsch.. Ni fattar!

Iallafall så kom jag precis ut ur duschen. Har som sagt varit ute och gått i kylan. Var väl ute och promenerade i drygt 45 min, skönt men känns att man inte rört sig på länge. Nu är jag nöjd att jag tog mig i kragen och man får alltid värsta kicken och säger till sig själv att "nu jävlar ska de bli förändring" men ja.. man ska inte lova sig själv för mycket. Men jag ska faktiskt FÖRSÖKA att gå promenader de dagarna i veckan jag har tid och om inte annat göra lite övningar inne. Wish me luck!



/ n

Kommentarer
Postat av: mor

Good luck!! midnattsloppet till sommaren...så det är bra att börja träna!:) heja heja!:)))<3

2010-12-09 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0