20 december

Lång dag idag. Ögonen var inte dom lättaste att öppna imorse, men jag tog mig upp och vid 7 var jag utanför dörren och påväg till bussen, som faktiskt var i hyffsad tid!

Kom till jobbet lite senare än vanligt men i tid ändå. Jobbade som sagt 8-18 idag, själva dagen har ändå gått fort. Sedan gick jag för att ta 18:25 bussen, var på plats i tid men ingen buss så långt ögat nådde. Tänkte om efter 10 min och gick för att ta tunnelbanan hem istället. Tog längre tid men kom ju hem iallafall.

Gick och handlade lite och sedan gick jag hemåt. Klockan var väl nu runt halv 8 och jag var vrål hungrig så jag slängde in en billys pizza i micron och åt!

 

Har diskat och nu sitter jag i soffan, ska hoppa in i duschen nu och hoppas på varmvatten. Vilket inte fanns när jag diskade så blir troligtvis en kall och snabb dusch! Sedan kryper jag under täcket och tittar lite på tv innan jag stänger ner och sover. Imorgon blir det jobb 8-18 igen.

 

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0