19 december

Dålig uppdatering idag, men är så otroligt trött.

Dagen har iallafall bestått av massagekurs, 9-17. Även dagen var en grym dag. Praktiska övningar hela dagen vilket innebär ännu en dag med massor av underbar massage! Nu är kursen över och jag äger nu ett intyg att jag läst kursen. Är väldigt tacksam för att jag fick gå på den, tack!

Efter kursen åkte jag hemåt, väl hemma satt jag mig i soffan en stund, tittade lite på tv och sedan gjorde jag mat. Blev något så avancerat som köttbullar och makaroner. Gott iallafall.

Efter maten somnade jag i soffan, sov väl drygt en halvtimme och då pallrade jag mig upp. Gick för att ta mig en varm(!) dusch och få bort oljan. Dock var idag en sån dag som varmvattnet inte vill vara med. Undrar vad det är för fel när man har riktigt varmvatten typ varannan dag.

Blev en väldigt snabb, ljummen dusch och nu sitter jag i soffan igen. Har precis målat naglarna röda, lite sådär extra juligt.

Nu börjar det en långfilm på 4an som jag ska försöka se ett tag. Men innan jag gör de ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner under täcket. Klockan är 21 jag vet, men jag är dyng trött. Ska sova många timmar inatt. Iallafall tills klockan ringer vid 06:20 imorgonbitti då jag ska iväg till jobbet. Jobbar 8-18 imorgon!

Godnatt.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0