18 december

Lördag idag hurrni!
Igår blev det en kanon kväll med frugan, vi såg på allt för din syster och grät lite tsm. Sedan blev det till att sova och kanske lite väl sent för två som skulle upp vid 7. Menmen jag klagar inte för nu ska jag berätta om min dag!

Dagen har jag spenderat borta på Axelssons på S:t Eriksplan. Massagekurs stod på schemat. Hittade snabbt till platsen och kom mer än i tid. Dagen har iallafall bestått av mest massage! Helt underbart. Massagekurs in my heart!

Delades upp i par om två, jag var med Sara(jobbarkompis). Och under dagens gång har vi turats om att massera varandra. Rygg/nacke, framsida/baksida ben och fotmassage har dagen bjudit på. Kan lova att man mådde som en gud när man själv fick massage.

Imorgon väntar ännu en dag med kurs och längtar redan. Haha. Imorgon väntar ännu en heldag, 9-17. Och då ska vi gå igenom magmassage, över/under armar, hand, ansikte/nacke samt olika övningar vid sittande potition osv.

Än så länge har jag ingenting negativt att säga om denna kurs och önskar att alla hade tillgång att gå på den. Rekomenderar den stort!

Nu ska jag äta mig lite middag och kvällen spenderar jag framför robinsson finalen och sedan dusch och sängen.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0