16 december

Torsdag och snöstorm!

Ja, man kan ju minst sagt säga att det snöar ute och blåser apa. Skönt att jag tog tvättid idag. Det har jag alltså spenderat morgonen med. Hade ställt klockan på halv 11, klev upp, packade ihop all tvätt, åt en macka och sedan begav jag mig till tvättstugan. Just nu håller min tvätt på att torkas och är snart klar så ska snart ner igen och ta upp den.

 

Sedan blir det till att packa väskan inför hemresan till Sundsvall lite. Känns som att jag måste börja nu för att hinna med mig. Är ju i och för sig ledig imorgon också. Men sedan är det ganska fullt upp.

 

I helgen, lördag och söndag så ska jag på massage kurs. Håller på inprinsip hela dagarna. Från 9 till 17. Sedan jobbar jag måndag, tisdag och onsdag och på onsdag åker jag även upp till Sundsvall.

Hade lovat mig en promenad idag också men vädret gör mig inte så taggad. Aja, nu ska jag ner och hämta tvätten sedan packa lite och sedan drar jag mig till centralen.

/ n

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0