13 december

Nu har nästan hela dagen passerat. Har jobbat 8-18 idag och har varit lite seg, känns att man jobbat endel nu. Åkte hem, gick och handlade lite nödvändiga saker. Gick hem och gjorde mig lite mat och dagens middag bestod av tacotallrik. Mycket gott!

Nu sitter jag och tittar på svenska hjältar galan som går på tv4. Jag älskar verkligen det programmet. Man bli så lycklig av att se alla dessa människor som agerat. Sen gråter jag nog aldrig så mycket någonsin som jag gör åt detta program, ibland av sorg men oftast är det glädjetårar. Denna kväll var inget undantag utan tårarna rinner nästan konstant förutom i reklamerna. Härlig känsla att gråta ändå!

Från en sak till en annan. Är det någonting som världen har upplagor av så är det reklam! Jag hatar skiten. När jag var upp till Sundsvall sa jag till mamma att jag inte gillade den och hon bah: "reklam är ju roligt" Jag svarar att: "ja, kanske i en viss mängd mamma". Inte konstigt att jag är less på reklamen medans du inte är mamma, jag får lika mycket reklam på en dag som du får på en månad! Ska vi byta?! Haha.

Hoppas ni haft en bra kväll!

/ n

Kommentarer
Postat av: Ida

Ingen reklam lapp funkar ..

2010-12-14 @ 12:16:15
Postat av: Nathalie

Nej dom gör väl inte de tyvärr.. Fast jag äger inte ens en sån lapp! Kanske borde införskaffa de ^^

2010-12-14 @ 14:26:36
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0