11 december

Efter en lång dag är jag nu hemma igen. Jobbade först 8-18, vid halv 4 drog vi på julbord på gondolen vilket var helt underbart trevligt. Aldrig varit på nå sånt julbord förut. Helt galet med mat och gosaker! Synd att man inte kan trycka i sig hur mycket som helst.

Kom iallafall nyss hem därifrån och har haft en väldigt trevlig kväll med fint sällskap. Tack!

Jag är helt galet trött och förstår inte riktigt hur jag har klarat av att stå på benen hela dagen. Men det gick tydligen. Nu blir det iallafall till att ta tag i disken som jag inte orkat diska de senaste dagarna sedan blir det en varm dusch eftersom varmvattnet nu har kommit tillbaka! Det har bara gått att få typ ljumet de senaste dagarna.

Aja, och sedan efter duschen ska jag krypa under täcket och kanske slå på det paradise hotel avsnittet jag missat eller typ julkalendern. Om jag nu inte somnar såfort jag lägger mig i sängen.

Hoppas att ni haft en lika bra lördag som mig så hörs vi!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0