Min älskade mors födelsedag

Ja, jag börjar med att säga grattis till min mamma som idag fyller år! Dagen började med uppgång vid 7 då det blev frukost och sedan sjunga en truddelutt för mamma. Sedan var det bara att fortsätta att göra så färdig för att bege sig vidare mot jobbet. Jag jobbade 8:30 - 15:00 och sedan begav jag mig efterlängtad hemåt. Efter att ha haft ont i magen hela dagen var det väldigt skönt!

Väl hemma, blev det lite telefonprat, en stund i solen och en promenad. Sedan var det bara att förbereda sig för släkten som var på ingång för middag och fika. Senare mätt och belåtna begav sig folket hem och jag och min onda mage la oss i sängen och här ligger jag kvar med datan då och snart ska jag stänga av den här burken och sova.

Sedan imorgon när jag vaknar så hoppas jag på lika underbart väder som det varit idag för då ska jag faktiskt spendera min förmiddag ute och glassa på. Sedan väntar jobb 15:00 - 20:20.

Hoppas att ni haft en bra lördag och njutit av finvädret! :)

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0