Bowling kväll med tjejerna igår

Igår kväll begav sig jag, Rebecca och Elin in till stan för att först spela någon omgång biljard och sedan förtsätta ut till birsta för att spela bowling i en timme. Det var väldigt roligt för man spelar ju inte det varje helg precis. Jag ju iallafall meddela att jag vann med 310 poäng! Inte illa pinkat, stolt tjej.

Idag är det torsdag och vädret blir bara sämre och sämre nu känns det som. Ska tydligen regna hela jävla långa dagen imorgon också, kuuuul! Annars vet jag inte vad som händer idag, ska ta mig ut med laban nu snart får se vart det leder oss idag. Sedan ska jag nog även ut och springa ikväll får se om någon orkar hänga med mig.

Men först och främst blir det alltså promenad med labbe laban.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0