Lördag

Igår kväll blev det grönsaker och dipp framför tvn. Såg idol och kändisdjungeln. Efter det la jag mig med bärbara i sängen. Det slutade med att jag blev vaken till 3, fastnade framför NASAs hemsida där det var live sändning av landningen. Efter landningen somnade jag som en stock. Dock sitter hostan kvar och jag kan inte lägga mig utan att börja hosta. Halsen håller på att klia ihjäl.

Idag är det lördag och det regnar ute. Men det gör ingenting för min del eftersom jag snart ska åka och jobba. Jobbar 15-20, hoppas att det går fort. Sedan när jag kommer hem blir det mat och sedan kommer Ida och T hit för att hälsa på. Blir trevligt!

Men nu ska jag gå och käka lite lunch och sedan byta om för att åka iväg.

Ha en trevlig lördag!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0