Är värdelös på att uppdatera

Jotack, jag vet! Det här med blogga funkar inte så bra för mig. Vet inte hur många dagar sedan det var jag uppdaterade sist (?)!

Ska väl försöka sammanfatta lite kort. JOBB! Det var den sammanfattningen. För jag hade väl inte gjort så mycket mer än att jobba. Lördag, söndag, måndag, onsdag har jag jobbat. På tisdagen då jag inte jobbade sov jag ut och sedan åkte jag buss in till stan för att sedan åka vidare till skönsberg där laget skulle titta på kläder. Var där i cirkus en kvart och sedan åkte vi hemåt. Åt kina mat och sedan åkte vi och sprang. Så det var min fina sammafattning, blivit endel tv också.

Idag är det torsdag och jag ska även idag jobba, 16-20. Kortpass så jag hoppas att det går fort, men det tror jag nog! Imorgon är det fredag och det känns underbart med helg, vet inte om jag kommer jobba nått i helgen så det återstår att se. Har ingenting annat planerat förutom att packa, packa och packa. För på söndag åker jag nämligen ner till Dalarna för att spendera en vecka där hos Ida. Philip och Johan kommer att göra mig sällkap ner så det är skönt, slippa åka själv. Ska bli spännande och se om jag pallar köra hela vägen också, aldrig kört så långt.

Ska göra mig en ny design också men det är fantasilöst på den fronten nu, men ska iallafall i brist på annat nu sätta mig i photoshop och försöka knåpa ihop nått.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0