Tisdagen

Halloj, hoppas att allt är fin fint med er. Med mig är allting bra, lite träningsverk men det är väl skönt de med. Idag är det tisdag och jag har inte så mycket inplanerat. Har varit ute i skogen med Laban och nu håller jag på att tvätta för fullt, duktigt!

Ikväll blir det träning. Dock inte på is utan blir ett till fys pass, förhoppningsvis det sista. Kan nog få träna på is nästa vecka, eller kanske till någon annan dag nu i veckan.

Idag är det bara 11 dagar kvar tills jag åker också. Resfebern har faktiskt försvunnit, men den lär nog komma tillbaka till veckan, lite skraj för att flyga. Men det ska bli underbart att få åka iväg iallafall, speciellt nu när kyla börjar komma hit till sverige.

Nu ska jag gå och hänga maskin, ha de!

/ n

Kommentarer
Postat av: Ida

Var nyttit för dig att vara här en vecka:D se nu tvättar du ju! haha! Saknar dig vännen!

2009-10-06 @ 17:33:31
Postat av: Nathalie

Ida jag kunde faktiskt tvätta innan veckan hos dig :D lärde mig typ veckan innan, FAKTISKT! guuuuuud, vad jag saknar dig unge! KOM HEM

2009-10-08 @ 14:37:00
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0