Hotellen betald

Nu har tjejerna precis åkt hem. Vi har nu betalt klart hotellen så nu är det bara att börja spara till shopping och mat pengar! Fyfan, fattar ni att jag snart ligger och glassar på en vacker strand med en paraply drink?! Det är knappt så att jag förstår det. Det blev också en hel del snack och skratt som alltid. Tror verkligen att vi kommer att få det kanon roligt!

Nu blir det till att packa för mig eftersom jag och tjejerna åker upp till härnösand imorgon. Kommer bli en hård helg, känns som att den största delen av packningen kommer bestå av träningskläder. Hoppas att helgen blir grym.

Ska även hinna med att se idol och duscha så nu får jag sätta fart.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0