Skit väder

Fyfan, vad jag vill tillbaka till thailand. Sverige är verkligen i den deppigaste perioden på året och jag är en del av den. Det är gått och mörkt exakt hela dagen, det är slask och regn konstant! Kan inte bli så mycket sämre faktiskt. Nej jag tror fan jag tar en sista minuten och åker tillbaka till paradiset, för det är exakt vad det är, jordens paradis är thailand och jag ljuger inte.

Nej, men idag är det lördag och jag ska snart börja göra mig klar och sedan åker jag och jobbar. Jobbar 15-20 så när jag kommer hem från jobbet blir det middag i min ensamhet sedan lite tv och sedan sängen. För imorgon är det nämligen söndag och vi spelar divition 3 herrar här hemma. Spelar 3 matcher, den första börjar halv 10 så ska vara på hallen till 9. Blir alltså ingen speciellt lång sovmorgon vilket innebär tidig kväll. 

I torsdags tränade vi och det var första gången för mig på is sedan jag åkte till thailand, men det kändes bra faktiskt. Så imorgon hoppas jag att det inte heller blir några bekymmer utan att spelet flyter på så ska det här nog gå fint!

Nej nu ska jag göra mig klar, ha de!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0