T som i trevligt

Gårdagen bestod av Elin. Vi började dagen ute på birsta där vi gick och satt på ikea och snackade i ungefär halva dan. Efter ett tag åkte vi iallafall hem, var väl hemma till typ 5 och då skulle jag snart iväg igen då mormor och morfar skulle till oss för att äta lite mat. Så åkte och hämtade dom, åt mat och sedan åkte jag och Elin till bommen för att sola. Efter det så blev det dusch och sedan kom Elin ner hit, snackade lite och runt 12 då traskade hon hemåt och jag hoppade i säng. En trevlig dag!

Idag började dagen som "alla" andra ute på birsta. Skulle ut en snabbis för att fixa lite. Så jag Elin och Cassandra brassade ut. Dagen förstördes ganska fort av ett misstag som jag aldrig gör om. Suck. Åkte typ hem lika fort och nu har jag nyss ätit lite mat. Före det så var jag uppe hos Elin. Väntar nu på att Ida ska höra av sig och se om jag umgås med henne denna kväll. Får se vad som hittas på!

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0