Söndagen

Idag är det söndag och jag har väl inte gjort så speciellt mycket. Har legat endel ute i solen, vilket var underbart. Men tanken på thailands stränder gör det jobbigt, vill tillbaka till den värmen. Men jag ska väl inte klaga, skönt är det iallafall att det är sol här överhuvudtaget. Det gillas!

Har till mesta dels suttit ute idag alltså, försökt att plugga lite också. Åkte även till mormor och morfar på eftrmiddagen och mormor hjälpte mig lite med ett skolarbete, tack för det.

Nästan nyss ätit en kycklingsallad från pizzerian. Snart bänkar jag mig framför tvn med lite chips och dipp med familjen. Hoppas att ni får en trevlig söndagskväll.

Måste tacka för en trevlig kväll igår också, tack :)

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0