Skolan

Sitter nu på skolan och väntar på att klockan ska blir lite mer. Nyss lämnat in min rapport i samhälle vilket känns skönt! Dock lär jag nog få tillbaka den med en massa fel. Men sak samma, lär mig ändå aldrig skriva en rapport.

När klockan börjar närma sig 3 så ska jag och Hanna traska bort mot hedbergska och ha psykologi. Dock vet jag inte vad jag riktigt ska dit och göra. Jag är klar med allt, håller bara på med extra uppgift nu om inte känns så nödvändig att göra. Får väl förhoppningsvis sluta tidigare.

Ikväll händer annars inte så mycket, kanske tar mig i kragen och går ut och springer en bit. Om min mage tillåter vill säga. Den är inte på min sida nuförtiden. Svin jobbigt!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0