Mösspåtagning

Sitter just nu på skolan, varit på vårdcentralen nu på morgonen och fått medicin. Kan säga att jag aldrig i hela mitt liv vill ha halsfluss igen! Gör så fruktansvärt ont och magen gör ont, är hungrig men stoppar inte gärna in någonting i munnen. Har fått i mig lite yogurt och en liten bit macka. Vettefan vad jag ska käka till lunch. Blir troligen blåis för dom som är här, men får se om jag kan äta. Ska snart börja dansa lite tror jag. Känns dock som att jag börjar få feber då ögonen svider och jag fryser.

Till 13:00 så ska vi befinna oss nere på torget då det är mösspåtagning. Hoppas att det inte regnar bara! Såg inte så himla roligt ut på himmelen, blåser apa också. Ikväll var ju tanken att jag skulle ut med klassen, käka lite oså men får se om jag pallar.

Kan lova att denna jävla skit halsfluss nu förstört mitt liv! Jag tar studenten en gång i livet och då kommer den här skiten som gör att jag får käka stark medicin och ha ont som ett as. Jälva skit grej! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0