Kvällen

Ja, kvällen spenderades med Ida. Vi har inte gjort så mycket, tittade lite på thailands filmen och sedan på talang och snackade! Kände för att spela lite bränn boll imorgon men typ ingen som kunde så det får bli en annan gång då vi även ska grilla. Något som vi dragit ihop varje år sedan vi gick ur 9:an och det är väldigt mycket och trevligt. Hoppas det blir av iår med, men det blir det troligen.

Ida åkte hem tidigare än väntat då hennes kille kom upp från dalarna. Roligt för henne, tråkigt för mig! Tack för den T, bjuder igen sen. ;)

Nu sitter jag här och försöker roa mig lite, går inte så värst bra. Känner att jag vill hitta på nått nu. Tur att det händer grejer imorgon iallafall så man får komma ut lite.

/ n

Kommentarer
Postat av: T

Vassego :D

Jag skyller allt på Ronny.....

2009-05-24 @ 21:41:36
Postat av: Nathalie

Eller hur, det brukar vara lätt att skylla ifrån sig :o

2009-05-24 @ 22:18:16
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0