Hemma

Nu är vi hemma igen. Hemresan gick bra och det var skönt att komma hem. Men nu efter att ha varit hemma i 2 dagar så vill man tillbaka. Det är helt sjukt att man aldrig kan vara nöjd! I vilket fall så är vi nu hemma och får leva med det. Det som är skönt är att ha kommit hem till våren och slippa snön.

Idag har det varit fint väder. Har inte gjort så väldigt mycket. Sov ut imorse och det var väldigt skönt, man behöver komma ikapp med tiden.

I torsdags fick jag träffa Ida igen, det var mycket trevligt! Snackade endel och sedan åkte vi bort till Philip och umgicks med honom lite grann. Det var en trevlig kväll som avslutades med att krypa ner i sin egen säng för första gången på 1 månad och det var underbart.

Igår var det dags för att gå tillbaka till vardagen. Började dagen med skola, det var trevligt att träffa alla igen men att plugga kan jag inte påstå att jag har saknat. Efter skolan åkte jag med mamma, cassandra och daniel ut till birsta för att titta lite. Köpte mig en studentklänning så nu är den saken klar och det känns skönt!

Sedan när vi åkte hem så skulle vi äta middag och vi grillade. Kött, potatis och sås. Det var gudomligt gott! Svenska maten är underbar kan jag lova, det skulle ni också förstå om ni levt på ris i 1 månad. Usch, tanken på ris får min mage att virdas om.

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0