Gonatt

Nu ska jag dra dagen lite kort för er. Som ni märker så blir det inte alltför mycket bloggat från mitt håll, vilket beror på att orken inte finns där. Det är annat som lockar.

Men nu till dagens händelser. Började dagen med en jobbig uppstigning ur sängen, det är jobbigt att kliva upp tidigt fattar inte att man måste börja skolan så tidigt. Aja, pallrade mig in till skolan där jag först hade psykologi. Sedan gick jag bort till skolan och hade samhälle, de andra i klassen hade prov medans jag satt vid datan och försökte skriva rapport. Gick hem lite tidigare eftersom ingenting blev gjort. Var hemma till 12 då jag åt mat och sedan somnade framför tvn.

När jag sedan vaknade var jag allt annat än pigg men pallrade mig ändå upp för att gå ut med laban. Vi tog en prommis i skogen och stannade även kvar upp vid fotbollsplanen ett tag och bara njöt av det gröna gräset. Det var iallafall grönt där vi satt. Sedan gick vi hemåt.

Väl hemma så ringde Elin och hon kom ner för att umgås lite med lilla mig. Vi snackade mest vilket är välbehövligt när vi ses. Det var trevligt. Efter att båda ätit tog vi bilen till bommen för att sola lite. Vet inte om man blev så speciellt brun men skönt var det iallafall. Sedan åkte vi hemåt.

Väl hemma hoppade jag in i duschen eftersom solariet inte gör en alltför fräsh förutom färgen då. Duschade och sedan gick jag upp till Elin för att titta på ESC. Måste bara påpeka att det inte fanns några sådär jätte bra låtar precis. Inte om ni frågar mig iallafall. Aja, kom hem för en liten stund sedan och ligger nu i sängen. Ska snart stänga av datan och lägga huvudet på kudden.

Imorgon är jag ledig och den lediga dagen ska jag ägna åt plugg. Hoppas att jag gör som jag lovar. Gonatt!

/ n


Kommentarer
Postat av: maria

Hur kan du behöva sola??! :O ;P

2009-05-14 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0