Glass lektion

Idag är det torsdag och inte vilken torsdag som helt utan min lillasysters födelsedag så börjar med att säga grattis till henne!

Dagen började med ja må hon leva och sedan åkte jag in till skolan gick ner till vängåvn, åt lite glass med den del av klassen som kunde stå på benen idag. Det var mycket trevligt och glassen mycket god. Sedan satt några i klassen kvar, glassade i solen och gick och köpte oss lite lunch som vi åt tillsammans i solen. Sedan gick jag och Hanna till hedbergska hade psykologi. Fick veta betyg och lämna tillbaka boken.

Åkte hem med halv 4 bussen, tog medicin och sedan åkte jag med mamma och syster till juniskärs cafe där vi mötte upp mormor, morfar och micke. Vi skulle käka lite mat. Det var gott och vädret har varit helt underbart idag. Verkligen underbart att sitta vid vattnet och äta.

Kom hem för en liten stund sedan, har duschat och tittat lite på tv. Ska snart ta medicin igen. Men innan dess så blir det att ladda upp lite bilder här och snacka lite på msn.

Mösspåtagning 27/5-09




Glassigt 28/5-09



/ n

Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att din lillasyster och min lillebror fyller år på samma dag! :)



Värst vad glada ni såg ut att vara på bilderna ;)

2009-05-28 @ 23:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0