Design

Så har jag gjort ett försök åt en ny design. Den får duga sålänge och jag hoppas att den bringar lite sommar känsla. Ja, för man kan väl nästan säga att sommaren har börjat komma. Idag har det varit en underbar dag, varmt och skönt.

Annars har det väl inte hänt så jätte mycket de senaste dagarna. Igår var jag hos Ida och såg ESC vi mös på som vanligt. Sedan åkte jag hem och sov så gott så.

Idag började dagen i skolan, vet dock inte vad vi ens skulle in och göra. Fick sluta 2 timmar efter att vi börjat och på den tiden hade man typ hunnit äta lunch och tjejerna tog en glass på stan. Sedan blev det att åka hem, gå ut en prommis med Laban i skogen vilket är underbart nu när man kan gå i skogen utan att klafsa runt bland en massa snö.

Imorgon ska jag troligen till Ida och umgås med henne, tomas och hans son. Om dom inte har ångrat sig förstårs :) Annars händer det väl inte så mycket denna helg, bara ta det lugnt och kanske förhoppningsvis plugga lite samhälle eftersom jag har prov till veckan.

Kan ju annars bara meddela att det där med att "gå ut och springa" sätter sig jävligt bra i munnen och även här på bloggen. Men det händer inte så mycket mer. Men måste ju iallafall vara något positivt över att man ens tänker tanken? ;)

Njut av helgen för den är snart slut, go natt!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0