Skola

Nästan pinsamt, har nyss haft prov i samhälle. Var inte speciellt förberädd, inte så mycket plugg men när jag fick provet så var det bättre än jag trodde, det jag ändå lyckats fått in i huvudet kom. Sedan kunde jag inte riktigt uttrycka mig som läraren kanske ville, men eftersom jag trodde att jag inte skulle kunna skriva något alls så känns det bättre nu. Hoppas på G.

Pisamt var det iallafall när jag blev klar 5 minuter efter att vi började. Skev det speciellt lite men ändå gick det så fort. Positivt eller negativit det återstår att se. Nu sitter jag iallafall här vid datan och väntar på att de andra ska bli klar med provet så att vi ska gå igenom planering. Förhoppningsvis får jag nu reda på exakt vad dom ska hålla på med när jag är utomlands.

Slutar 11:45 och då ska jag nog gå bort på körskolan och plugga lite teori. Sedan ska jag åka hem och plugga, plugga, plugga! Har sen match imorgon och det är tur att jag är ledig imorgon annars hade jag nog inte varit så pigg på skolan. Har alltså match 20:15 och är nog inte hennes förens runt halv 11, 11.

Nu ska jag nog snart in i klassrummet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0