Inget jobb kvar

Det stämmer bra det. Parrots som jag jobbar åt en gång i veckan har blivit uppköpt av karamellkungen vilket innebär att de troligen inte behöver parrots plockare. Det är tråkigt eftersom det är ett enormt bra jobb för mig som pluggar. Jag får en hyffsad inkomst varje månad men nu är det slut på de. Så det är ju inte så speciellt roligt. Men parrots skulle lämna över namn och telefon nummer till mig så att de vet vem som plockade på bommen förut om de behöver någon. Så förhoppningsvis så hör dom av sig och säger att jag får jobba för dom.

Idag är det iallafall söndag och jag klev upp för inte så länge sedan, 12:40. Åt frukost och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Idag vet jag inte vad som händer troligen så ska jag vara med Ida senare, om hon vågar. Nu ska jag fortsätta att klicka runt lite här på datan och sedan blir det troligen tv.

Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: maria

IGÅR hände inte så mycket, men jag fortsatte läsa andra boken i "om jag kunde drömma", och denna läser jag på ENGELSKA!! :O ;P Stolt. Bara ett problem - då är det beskrivet mkt bättre och blir ju ännu svårare att inte börja lipa :'( ;) LÄS DOM!!!!! :D :D :D

IDAG blir det snart Birsta med Jossan, ska se om jag kan hitta fodral lr vad man kallar det till kameran :)

Ses imorgon, se till och bli riktigt peppad till matchen!! :D Det är jag redan :)<3

2009-03-02 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0