Helgen över

Så har ännu en helg passerat, min helt har bestått av träning och tv. Inte gjort så speciellt mycket alltså. Både igår och idag var jag i hallen för att träna. Igår (lördag) var det även premiär test av SM kläderna. Det tråkiga var att jag inte kommer kunna ha byxorna att spela i. Det funkade inte eftersom jag kommer få bränsår på låret och så att säga ont mellan benen. Inte så roligt när man hade fått sett fram emot att spela i dom.

Menmen, efter träningen idag så åkte jag och pappa in till stadium för att se om dressen fanns kvar och jag kunde testa en större storlek för att se om det var det de hängde på. Dressen fanns kvar och jag provade men det var samma sak där det gjorde ont och jag får därför lösa det på bästa sätt.

Kom iaf hem för bara en liten stund sedan har hunnit duschat och nu ska jag ta tag i skolaarbeten så att dom är gjorda innan vi åker till Thailand. Kommer även behöva vara borta 2 dagar denna vecka fram skolan eftersom vi på torsdag åker upp till Sellefteå och SM.

Kommentarer
Postat av: maria

Äshdå va synd att det inte funkade med en större storlek heller :( Menmen det va väl viktigast att tröjorna passaade :) Eller är det jackor? :S <3

2009-03-29 @ 15:10:30
Postat av: nathalie

Jo, det var synd. Men jag hittade ett knep som kanske funkar, jag ska testa dom igen på träningen på torsdagen uppe i sellefteå. Det är jackor, tunna sådana :p

2009-03-29 @ 18:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0