Exakt en månad kvar

Jajamensan, idag är det endast en månad kvar tills jag tillsammans med familjen åker iväg till Thailand. Ska bli så underbart skönt att åka iväg, dock kommer jag sakna vissa personer grymt mycket.

Menmen, nu tillbaka till vardagen. Det snöar för fullt ute and i hate it. Vill att det ska bli vår, nu nu nu! Nyss kommit in efter att ha varit ute med laban förövrigt. Tänkte gå en sväng i skogen men insåg att det skulle innebära ett helt träningspass pga all snö så jag gav upp halvvägs. Min dag har inte varit så speciellt händelserik. Har varit på skolan fram till lunch då jag åkte hem med Ida. Kom hem runt halv 2 kanske. Nu måste jag verkligen ta tag i mitt svenska arbete. Känner stressen krypa fram mer och mer.

Vanligtvis brukar jag runt 5 på tisdagar sätta mig för att slänga i mig mat, halv 6 åka på träning/match och komma hem runt 9. Men idag spelar vi sen match så ska inte in till hallen förens till halv 8 typ. Så nu har jag extra mycket tid åt att plugga, hoppas att jag är förnuftig och utnyttjar den tiden väl!

Har alltså match 20:15 ikväll. Det känns jobbigt, kommer inte vara hemma förens vid halv 11, 11. Då blir det dusch och sedan raka vägen i säng.

Cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0