En mycket lång dag

Dagen började med redovisning av  projektarbetet det gick väl hyffsat. Oförberedd ställt sig jag och malin för att redovisa. Som sagt för att vara oförberedd gick det hyffsat och det känns aldrig jobbigt att ställa sig inför våran klass för att prata, så skönt. Efter redeovisningen väntade 2 lektioner till, samhälle och psykologi. På samhällen höll jag seriöst på att somna då jag och några i klassen satt i soffan och jobbade. Klarade iallafall att hålla ögonen öppna lektionen ut. Men efter den lektionen kom jag och hanna fram till att vi inte orkade gå på psykologin, så istället promenerade jag med malin newr till stan och JC, dom har nämligen gått i konkurs och hade idag utförsäljning. Fann mig en jacka som fick följa med hem.

Åkte med halv 4 bussen hem, gick sedan upp till mormor och morfar, åt mat och sedan skjutsade dom mig till bommen där klippning väntade. Så sjukt skönt att få klippa sig, det blir sån stor skillnad även fast jag bara klippte topparna. Efter att jag hade klippt mig satt jag och väntade på mamma. När jag sedan kom hem gick jag raka vägen upp till Elin, vi tittade på tv och pratade lite.

Nu ligger jag i sängen och tänker nu stänga av burken och göra ett försök till att sova.
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0