Torsdag

Idag är det torsdag och jag har jobbat i stort sätt hela dagen. Åkte dit till 12 började på en gång. Satt mig i kassan och där satt jag till 18:00. Åkte då hem med pappa. Har nyss ätit mat och det var efterlängtat efter att knappt ätit något idag. Men nu är jag mätt och belåten, vet inte alls vad jag ska göra ikväll. Blir nog en kväll i soffan vilket kommer vara underbart, så himla trött i kroppen efter jobba.

Inatt drömde jag en läskig dröm. Kommer inte riktigt exakt ihåg vad som hände men minns iallafall att jag tappade ut några av mina tänder. Jag lovar det var sjukt läskigt att vakna och tro att man tappade cirka 5 tänder på överkäken. Är fan fortfarande rädd att det ska vara borta när jag känner med tungan. Läskigt!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0