Söndagarna ser fortfarande likadana ut

Söndag är en seg dag. Började dagen med en sovmorgon, sedan blev det fukost och datarensning. Har tömt hela bärbara datan, förstår inte att man samlar på sig så mycket saker. Var dock syrran som stod för det mesta. Den blev iallafall tömd och den här datan över full. Inte så bra. Menmen.

Bestämde mig iallafall typ vid dagens slut att jag inte kunde sitta inne längre, så slog en pling till Ida som efter 7 timmars städande började närma sitt slut och ville umgås med mig. Jag tog moppen till henne, och vi åkte därefter till bommen för att sola. Det var najs. Sedan åkte vi hem till henne, snackade och sedan kom även Philip och gjorde oss sällskap. Mycket trevligt. En resa kommer bli inbokad i sommar. Jag, Ida, Philip och Johan kommer dra, men vart får ni inte veta. PS. ligg lågt för Johan vet inte om nått än. DS.

God Natt

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0