Som tagit ur en film

Jag pratar om flight 447, planet som i måndags helt plötsligt försvann från radarn. Alltså ju mer saker som skrivis så blir det bara mer och mer som en film. Kan inte fatta att det hänt på riktigt. Som skrivbordsbild på datan har jag en bild från när vi nu flög från Krabi - Bangkok. Den är fotad från flygplansfönstret i luften och när jag först såg den gav den mig en härlig känsla, så himla vackert. Men efter det man hört om Air France planet så ryser jag varje gång jag ser bilden. Tänk att det bara kan gå rakt ner från den höga höjden som man befinner sig på, det är ganska skrämmande. Usch, kan inte fatta att det ens kan hända. Att flyga fortfarande är det säkraste sättet att ta sig fram på tvivlar jag inte på. Men frågan är vad man nu får för tankar när man nästa gång sätter sig på ett plan. Hoppas man aldrig får uppleva något sånt som de på Air France gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0