Idag drar studenten igång på riktigt

Idag går skvadern ut. Klockan 3 befinner jag mig där uppe för att gratta Ida. Efter det så blir det åka hem till henne för att äta och umgås. Till kvällen blir det åka in till gärde för att träffa min klass och klä vagn och träna en sista gång på dansen. Men nu är det fokus på Idas student och det kommer kännas konstigt att se henne gå ut. Fattar nog inte att det är min tur imorgon, har dock väldigt ont i magen. Vädret är inte på topp, det regnar och är kallt. Men förhopningsvis är dagens studenter lyckliga ändå! Imorgon vill jag fakstiskt ha sol, kan ni fixa det?!

Nej, nu ska jag gå ut och bli upphämtad av T. Så bär det av upp till skvadern.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0