Fungerar inte

Alltså det funkar inte att ladda upp bilder :/ Försökt nu i två dagar med en bild men det går inte. Aja, får vänta då.

Idag är det torsdag och jag jobbar, 12 - 20. Kan inte påstå att det känns speciellt roligt när himlen är knall blå och det är sol och varmt som bara den. Men klev faktiskt upp lite tidigare idag så har hunnit legat ute i solen lite nu på morgonen, nyss duschat och ska snart sätta på mig jobbar kläderna oså. Jobbar som sagt till 8 och eftersom det är lika varmt som det var igår så lär jag inte orka mycket annat än att sova när jag slutat. Blir helt sjukt slut i huvudet efter 8 timmars jobb i denna värme. Nog för att det är ac i butiken men det tar på huvudet ändå.

Just nu längtar jag till onsdag då jag är ledig. Haha, ser fram emot en ledig dag nu. Vet att det är långt men aja. Till veckan blir det fulla huset med folk också det kommer bli trevligt, även fast jag jobbar typ alla dagar. De kommer hit för att gå på gatufesten och ska bo här, lite avis. Skulle också vilja gå men jag är bara ledig onsdag och fredag den veckan så får se hur det blir. Onsdagen åker jag nog iallafall in eftersom det är gratis dagen. Får se hur jag gör med fredagen, börjar tidigt på lördagen.

Nej nu ska jag göra mig klar, hörs!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0