Full rulle

Ja så var studentveckan här och nerverna är på plats. I måndags var det lärar lunch/middag ute på alnö hos min mentor. Det var underbart mysigt och jag inser att jag verkligen kommer sakna min klass samt lärare. Åkte bil ut till 2 med några i klassen och väl framme blir vi varmt välkomnade av lärarna. Det bjöds på grillspett, potatisgratäng, sallad, hembakat bröd, dricka och en hel del annat! Solen tittade även fram vilket var tur då det blåste kallt. Runt 5 så åkte jag ut till birsta med Malin, Bea och Frida. Väl där så särade vi på oss och jag gick till birsta city för att invänta mamma och cassandra. Tog sin lilla tid men sedan när dom väl kom blev det iallafall hemgång. Väl hemma så åkte jag nästan direkt till Ida, vi snackade och glodde tv.

Idag är det tisdag och inte vilken dag som helst utan pappas födelsedag. Började dagen med vårshow nere på opalen. Det var nivrena skolan som hade. Den var faktiskt bra, många duktiga sångare samt annat. När showen var slut så traskade jag mot bussen för att åka till stan. Väl inne i stan så gick jag och träffade upp Ida och sedan gick vi och strosade på stan ett bra tag. Solen sken och vi bestämde oss efter ett tag för att åka hem och lägga oss och pressa.

Runt halv 5 så kom mamma och pappa för att hämta mig. Vi åkte hem, jag bytte om och sedan blev det sjunga för pappa och present öppning. Sedan kom det lite folk och det blev smörgåstårta, rabarberpaj och wii spel. Folket åkte hem runt 9 och jag tog mig en dusch, nu sitter jag här och ska snart börja tänka på refrängen. Ida tar studenten imorgon så det är fullt upp. Ska fira henne samt träffa min klass på kvällen för att klä vagnen.

Jag avslutar detta inlägg med ett grattis till pappa som fyller 50 år idag, GRATTIS.

/ n

Kommentarer
Postat av: maria

Grattis grattis coachen! :D

2009-06-10 @ 00:37:01
Postat av: Josefin

Jätte grattis!!!! :-)

2009-06-10 @ 09:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0