Fredag

Idag är det fredag, sitter här i morgonrock och gör ingenting. Klev upp runt 12 och ut lite frukost. Idag händer det inte mycket alls, ska bara vara hemma, se talang finalen och mysa på. Ska eventuellt åka och hämta mamma och pappa på södra berget ikväll också. Får se hur det blir med den saken då jag inte gillar att köra pappas bil, it's to big!

En kompis nere i stockholm tar studenten idag och jag börjar ännu lite smått inse att det snart är min tur. Nu till veckan kommer nerverna och psyket ikapp då vi ska ha lärarmiddag, klädsel av vagn, sista spurt träning av dansen och massa umgänge med klassen. Kommer bli tomt utan skolan och dom, men förhoppningsvis håller man kontakt. Inte långt kvar nu iallfall 6 dagar.

/ n

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra koll där, finalen var väl inte än va ;) Hehe

2009-06-06 @ 17:16:55
Postat av: Nathalie

insåg det jag med när de sa att det var semi, sjukt besviken! :o

2009-06-07 @ 15:14:24
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/
Postat av: maria

Haha ;)

2009-06-07 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0