Jobbar på för fullt

Ni som är inne och tittar min blogg dagligen får inte mycket att läsa. Jag är värdelös på att blogga och det är jag väl medveten om. Men jag jobbar på som en tok och har ingen ork till att blogga. Snart har jag dock jobbat klart vilket ska bli både tråkigt men skönt och då kanske jag kommer igång och bloggar lite mer. Men just nu består mina dagar av mest jobb jag är ledig någon enstaka dag i veckan men de ägnas mest bara åt att ta vara på mig själv och slappna av.

Men nu är det vecka 31 och vecka 33 är min sista jobb vecka. Den veckan åker jag även ner till Stockholm för att ladda batterierna. Det blir 4 dagar där med familjen, ska bli underbart att få komma iväg och bara tänka lite utanför ramarna. Jobbet tar alltså slut vecka 33 och till hösten har jag inte den blekaste om vad jag ska syssla med. Förhoppningsvis får jag hoppa in och jobba om det behövs folk i affären men annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Det är mycket jag vill göra men som ni vet så är ingenting gratis här i livet.

I oktober åker iallafall jag, min kusin och en kompis från jobbet till thailand i 18 dagar och bara umgås och har det bra. Det ska bli så underbart att få komma iväg och speciellt ännu en gång få vistas i landet som ligger en varmt om hjärtat. Tror att vi tre tjejer kommer att ha det grymt roligt och trevligt tillsammans. Jag längtar typ ihjäl mig!

Jag ska försöka bättra mig med bloggandet men så länge så hoppas jag att ni har tålamod och njuter av de få inlägg som publiceras. Ha det bäst!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0