Jag är sämst

På att ta mig tid och skriva någonting här, i know! Men jag vet inte vad jag ska skriva om eller göra. Har ingen bra kamera för tillfället heller så några härliga sommarbilder blir det inte på ett tag. Jag börjar däremot faktiskt sakna att ha en bra kamera hemma och kunna gå ut och plåta. Så jag sitter och kikar runt på lite olika systemkameror. Jag ska införskaffa en men vet inte riktigt vad jag vill ha.

Jobbar gör jag också en hel del. Men denna vecka skulle faktiskt varit min lediga vecka men fick ett samtal igår om att de ville att jag skulle jobba trosdag och fredag och snäll som jag är sa jag inte nej utan ja. Ångrar mig lite grann, jag behöver vila. Men nu ska jag inte klaga utan bara att jobba på.

På lördag fyller min kära kusin 18 år och det ska firas med fika på dagen och sedan utgång. Ser fram emot det faktiskt. Hoppas att vädret blir bättre bara, för just nu blåser det apa och det är moln överallt. Inte roligt alls!

Nu kommer snart min käraste vän Ida hit och ska umgås med mig. Hon har varit i thailand i två veckor, inte ett dugg avundsjuk! Ska blir roligt att träffa henne igen iallafall.

Hörs!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0