Fredag

Nu var det längesen som jag kunde säga att det äntligen var helg på en fredag. Jag har jobbat varje helg sedan studenten och det känns väl sådär. Alltid skönt när lönen kommer och att ob timmar ger utslag men det är faktiskt lite jobbigt att jobba helg. Men något som jag blivit är dagvild! Vet fan knappt vad det är för dag nuförtiden. Idag har jag jobbat från 12-20. När jag kom hem åt jag lite mat och sedan blev det tv. Nu har jag nyss duschat och suttit mig här. Tror faktiskt att jag ska krypa ner i sängen snart och sova.

Imorgon jobbar jag 15-20 inte så långt pass och det är skönt. Blir till att sova ut lite granna men be någon att väcka mig om solen skiner så att jag kan njuta av den. Sedan ska jag nog cykla till jobbet om det inte spöregnar. Jag cyklade i onsdags till jobbet och det var faktiskt riktigt skönt. Dock lite jobbigt att vara varm som en kamin när man kommit fram. Men röra på mig är något som jag behöver börja med så då är det en perfekt sträcka. Tanken var att jag skulle cyklat till jobbet igår också men jag började 9 så kände mig lite trött när jag vaknade så jag tog bilen istället. Men på kvällen så tog jag mig i kragen och gick ut och sprang istället. Det kändes riktigt bra faktiskt, skönt att få rensa hjärnan lite också!

Efter jobbet imorgon så åker jag troligen hem en snabbis för att göra mig klar och sedan brassa ut till bommen igen på inflyttningsfest hos Elin. Får se hur pigg jag är efter jobbet men troligen åker jag dit och säger hej men någon utgång blir det inte för lilla mig. Jag börjar nämligen 08:30 på söndagen, happy me!

Ha det

/ n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0