Ny dag, nya tag

Så var det måndag och ny vecka igen. Måndagar innebär foto hela dagen för mig vilket innebär eget arbete och egen planering. Men istället för att sova så åkte jag in med 9 bussen till stan. Traskade bort till körskolan och hade en körlektion. Det gick bra, lite små missar men jag lär mig snabbt av mina misstag. Efter det blev det en sväng på stan och sedan gick jag upp till skolan för att fördriva tiden då mormor och morfar skulle komma in till stan. När de kom så åkte vi ut till skopunkten för att jag ville titta på skor och sedan åkte vi ut till nacksta där de tittade på bil. De bestämde sig även för att köpa den! Så efter ett köp så var det dags för ett till, vi åkte nämligen till max för att mätta våra magar med en burgare. Efter lunchen blev det åka hem till lillvovven som blev så glad så glad när jag kom hem. Gick en prommis med honom och nu sitter jag här och ska plugga till matteprovet som jag har imorgon! Hörs sen.

 
Världens bästa hund <3

Kommentarer
Postat av: Mor

Mammas pojke!!!

2009-01-27 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0