Jag som trodde att matten var över

Nej, så roligt skulle vi inte ha det! Fick tillbaka kursprovet på matte lektionen idag, jag fick G. Eller g som var väl behövligt men tyvärr räkte inte det för att få g i kursen utan jag fick restuppgifter på funktioner. Vilket innebär att jag måste gå g på ett prov med funktioner för att få g i kursen! "ingen press"... Usch, jag vill inte. Är dock väldigt glad över att det är rest på funktioner och inte geometri som jag hatar. Håll tummarna att jag klarar provet och får ett g i matte b kursen!

Just nu sitter jag här med färg i håret! Håller på att färga brunt igen. Hoppas att det blir bra. Efter att jag har tvättat ur min färg så ska jag ta tag i syrrans hår och färga det på henne. Hon är blond och ska göra bruna slingor vilket jag tror att hon kommer passa bra i. Sedan 1½ timme senare blir det till att ta tag i packningen. Måste packa inför helgens bravader! Det ska blir otroligt roligt att åka och det blev bara ännu mer roligt när pappa sa att det var runt 40 lag som skulle dit! Vilket innebär att vi kommer bli runt 100 personer på lägret! ROLIGT SOM FAN :)

Nu ska jag snart tvätta ur färgen och sedan ta tag i resten! Bilder på resultatet kommer sen.
Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Emma

klartdu klarar de vännen:) you can do it!

2009-01-15 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0